Netto otwiera nowy sklep w Małopolsce
Sieć handlowa Netto zwiększa liczbę placówek w Małopolsce. Otwarcie nowego sklepu będzie miało miejsce w Zatorze, w czwartek, 8 października br. To pierwszy sklep sieci Netto w tym mieście. Detalista w ten sposób daje sygnał, że nie zwalnia tempa rozwoju.
Netto w Zatorze to nowoczesny dyskont, który powstał zgodnie z założeniami flagowego dla sieci konceptu 3.0. Jego celem jest dostarczanie klientom pozytywnych doświadczeń zakupowych, będących odpowiedzią na aktualne, zmieniające się oczekiwania konsumentów, a także najnowsze trendy rynkowe. Sklepy zgodne z konceptem 3.0. to przede wszystkim komfortowa przestrzeń i bogata oferta zakupowa. Różnorodny asortyment uwzględnia szeroki wybór produktów, również od lokalnych dostawców. Na półkach znaleźć można m.in. świeże warzywa i owoce, a także produkty bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe oraz zdrowe artykuły z certyfikatem BIO i eko. Dla osób żyjących w biegu przewidziana została strefa TO GO, oferująca świeże przekąski, sałatki i soki. Na miejscu można kupić także świeżo wypiekane we własnej piekarni chrupiące pieczywo. W sklepie znajdą się ponadto punkty z artykułami od lokalnych producentów z Małopolski – stoisko mięsne, z wyrobami tradycyjnymi i wędlinami firmy Markam z Kasinki Małej oraz piekarnia Bronowscy z zakładem w Czernichowie, oferująca pieczywo, wyroby cukiernicze, ciastka i desery. Netto oferuje też produkty znanych marek, które są dostępne w ramach pojawiających się cyklicznie, atrakcyjnych programów lojalnościowych.
Otwarcie kolejnego sklepu zbliża nas do realizacji założonej przez nas liczby 20-30 placówek, które zamierzamy uruchomić w tym roku – mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.
Stały rozwój oraz nowe inwestycje, dzięki którym docieramy do kolejnych lokalizacji, sprawiają, że coraz więcej osób ma szansę poznać konkurencyjną ofertę Netto. Nasze dotychczasowe doświadczenia potwierdzają też, że dostępny asortyment, w tym doskonałe wyroby od najlepszych w regionie dostawców, doskonale trafiają w gusta i potrzeby konsumentów w każdym wieku. Mamy nadzieję, że również mieszkańcy Zatora docenią bogatą ofertę produktową i wybiorą Netto jako sklep ich codziennych zakupów – dodaje.
Nowy sklep Netto w Zatorze jest zlokalizowany przy ul. Władysława Grabskiego 14, niedaleko parku rozrywki Energylandia. Zarówno w dniu otwarcia, jak i przez cały weekend, sieć przygotowała dla swoich klientów szereg atrakcji oraz promocyjną ofertę handlową. W związku z aktualną sytuacją sanitarno-epidemiologiczną, zarówno jego otwarcie, jak i funkcjonowanie będzie odbywało się z uwzględnieniem wszelkich zasad bezpieczeństwa. Placówka wyposażona została w niezbędne zabezpieczenia, między innymi ekrany pleksi, odgradzające sprzedawców od klientów, a także maseczki i przyłbice ochronne oraz jednorazowe rękawiczki dla pracowników. Przewidziano również ochronne woreczki foliowe dla kupujących oraz środki do dezynfekcji rąk, koszyków i stanowisk kasowych. W sklepie znajdują się również materiały informacyjne z zaleceniami, dotyczącymi zasad utrzymania higieny podczas zakupów.
Oprócz otwarć nowych placówek, sieć prowadzi równolegle intensywny remodeling już istniejących. W efekcie, już ponad 150 sklepów funkcjonuje – w mniejszym lub większym stopniu – zgodnie z nowym modelem Netto.
Więcej informacji o sieci handlowej Netto na:
- Stronie www: netto.pl
- Profilu na Facebooku: Netto Polska
O Netto Polska:
Netto to wywodząca się z Danii sieć handlowa, należąca do Salling Group. Pierwszy sklep Netto w Polsce powstał w 1995 roku w Szczecinie. Placówka od początku cieszyła się dużym zainteresowaniem – format dyskontowy stanowił w tym czasie nowość nie tylko w danym regionie, ale i na całym polskim rynku. Dzięki pojawieniu się sklepów Netto, klienci mogli nabyć towary dobrej jakości w niespotykanych dotąd niskich cenach. Obecnie, po 25-latach od rozpoczęcia działalności w Polsce, Netto posiada blisko 400 sklepów oraz trzy magazyny dystrybucyjne, dzięki czemu zajmuje trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Dzięki umowie zawartej z właścicielem sieci handlowej Tesco w czerwcu 2020 r., Netto przejmie całą polską działalność spółki, zwiększając swój stan posiadania o ok. 300 sklepów i dwa centra dystrybucji. Sieć oferuje swoim klientom asortyment, którego około 95 proc. stanowią produkty od krajowych dostawców. Od dwóch lat dyskonter realizuje swoją strategię rozwoju, wykorzystując nowoczesny koncept Netto 3.0. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Gazetka promocyjna