Stowarzyszenie Doliny Karpia informuje, że już jutro (26.05.) rozpoczyna wizytę studyjną po Dolinie Karpia przygotowaną specjalnie dla dziennikarzy, którzy w szczególności zainteresowani są tematyką produktów lokalnych, marką lokalną, dziedzictwem kulturowym i przyrodniczym, ogólnie rozumianą turystyką miejsca.
Pojawią się przedstawiciele m.in. Radia Kraków, Gazety Krakowskiej, Przełomu z Chrzanowa, Klubu Podróżników z Krakowa, bloga Podróże bez ości oraz portali infokrakow24.pl, Pora dla Seniora i Fakty Oświęcim.
Poszczególne punkty wizyty to miejsca, produkty i usługi oznaczone znakiem marki lokalnej Dolina Karpia.
Uczestnicy wizyty zobaczą pokaz kulinarny z Diogra oraz Skarby Doliny Karpia, popłyną kajakami z Kajaki na Skawie, wybiorą się na wycieczkę ornitologiczną z Towarzystwo na rzecz Ziemi oraz poznają tajniki wytwarzania krówki zatorskiej dzięki warsztatom z LollyPolly. Będą mogli, również odpocząć w niezwykłych miejscach takich jak: Radocza Park – Hotel Active & SPA oraz MOLO.
Znak marki lokalnej Dolina Karpia to gwarancja pochodzenia, wysokiej jakości, przyjazności dla klienta i środowiska. To potwierdzenie wyjątkowości i niepowtarzalności
Więcej o marce lokalnej na stronie internetowej:
INFO: Stowarzyszenie Doliny karpia
Szkoda że te atrakcje tylko dla wybranych, zwykły śmiertelnik nie ma szans umówić się na warsztaty krówek