Spotkanie dedykujemy szczególnie osobom starszym, ponieważ to właśnie one są najbardziej narażone na oszustwa nieuczciwych sprzedawców. Często zdarza się, że mieszkańcy podpisują umowę, mając na jej temat błędne wyobrażenie. Myślą, że składają podpis na dokumencie od swojego operatora, po czym otrzymują fakturę ze strony zupełnie innego podmiotu. Problem jest rażący – co miesiąc w naszym powiecie pojawia się nawet kilkadziesiąt zgłoszeń oszustwa.

Trzy najczęściej stosowane nieuczciwe praktyki:

  • podszywanie się pod innego dostawcę, niż w rzeczywistości
  • podawanie fałszywych informacji o zakończeniu działalności jednego z dostawców
  • wyłudzanie danych abonenta poprzez prośbę o wgląd do ostatniej faktury

Nie daj się oszukać!

Przyjdź na spotkanie edukacyjne, które odbędzie się we czwartek, 6 listopada w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu (sala narad I piętro, pokój 101 A) o godz. 12:00.

Pojawią się tam specjaliści z Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

Przede wszystkim będziemy uczulać, jakich dokumentów nie wolno podpisywać, i w jakich sytuacjach zachować największą czujność – dodaje Joanna Maciąga, Powiatowy Rzecznik Konsumentów i dodaje. – Powiemy także jak wygląda prawo do odstąpienia od umowy, i z jakimi konsekwencjami finansowymi dla klienta jest to związane.

 

- Reklama - strony internetowe oświęcim apartament zator

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here