Informacja dla osób biorących udział w projekcie dot. dofinansowania do instalacji OZE – zgłaszanie awarii instalacji.
Urząd Miejski w Zatorze informuje, iż wszelkie awarie zamontowanych instalacji OZE można zgłaszać zgodnie z poniższymi zasadami. W sytuacji samodzielnego zgłoszenia dokonanego przez Mieszkańca, prosimy przesłać kopię wiadomości również na adres geodezja@zator.pl. Pozwoli to nam być na bieżącą z występującymi problemami.
– INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE:
Zgłoszenie mailowe na adres:
serwis@sanito.pl; wojciech.harkiewicz@sanito.pl; andrzej.placzkieiwcz@sanito.pl
w załączniku formularz zgłoszenia: 1 FOTOWOLTAIKA – ZGŁOSZENIE AWARII
– INSTALACJE POMP CIEPŁA:
Zgłoszenie mailowe na adres:
serwis@sanito.pl; agnieszka.wojtarek@sanito.pl
w formie mailowej podając poniższe informacje:
- Imię i nazwisko
- Adres,
- Numer telefonu
- Opcjonalnie adres email
- Opis zgłaszanego problemu – co zauważa użytkownik i interpretuje jako stan awarii
- Lista wyświetlanych błędów (jeśli dotyczy)
- Numer seryjny urządzenia
- Dokumentacja zdjęciowa (pomaga wstępnie zlokalizować problem)
– INSTALACJE SOLARNE:
Zgłoszenie mailowe na adres:
serwis@flexipowergroup.pl
w załączniku formularz zgłoszenia: 4 SOLARY – ZGŁOSZENIE AWARII
Wszystkie zgłoszenia mailowe proszę kierować również do wiadomości DOEKOGROUP na adres: awaria@doekogroup.pl
Jeżeli brak jest możliwości aby dołączyć zeskanowany dokument formularza proszę w zamian w treści maila zawrzeć wszystkie informacje, które znajdują się w formularzu.
Krótkie zestawienie adresów, na które należy wysyłać zgłoszenia serwisowe i formularzy znajdziesz na:
https://www.zator.pl/urzad/aktualnosci/Informacja-dla-osob-bioracych-udzial-w-projekcie-dot.-dofinansowania-do-instalacji-OZE-zglaszanie-awarii-instalacji/idn:5068.html
INFO: UM Zator