10 C
Zator
czwartek, 28 marca 2024
- REKLAMA -

Zatorska 12 Drużyna Harcerska „Fatamorgana” zorganizowała biwak aż dla 98 uczestników

Musisz przeczytać

Zatorska 12 Drużyna Harcerska „Fatamorgana” zorganizowała kolejny biwak na który zaprosili zaprzyjaźnione drużyny z Hufiec Ziemi Wadowickiej.

W biwaku więzły udział:

Dwa szczepy Szczep „Kontynent” oraz 3 Szczep CEDRON
Pion zuchowy: 8 GZ Tęczowe Karpiki z Zatora
Pion harcerski: 12 DH „Fatamorgana” 4 DH Granit
Pion starszoharcerski: 10 DSTH Geronimo 5 DSTH „Antidotum”
Pion wędrowniczy: Pdw Płomienie Drużyna wielopoziomowa: 51 DH Wędrownicy

Intensywne i pełne wrażeń 2 dni biwaku relacjonuje pwd Konrad Cierpicki – drużynowy 12 DH „Fatamorgana”

W sobotę zuchy, harcerze, harcerze starsi oraz wędrownicy wyruszyli pociągami z Kalwarii Zebrzydowskiej oraz z Zatora w stronę Krakowa. Po przesiadce na dworcu głównym w Krakowie, razem ruszyliśmy w stronę Bochni, gdzie spędziliśmy dwa dni biwaku. Po przyjeździe, dzięki wielkiej uprzejmości Hufiec ZHP Bochnia, skorzystaliśmy z pomieszczeń hufca by przechować swoje plecaki oraz zagrzać się. Następnie każda z drużyn udała się na zwiad po Bochnia, odwiedzając ciekawe miejsca, parki, wieże widokowe, muzea i wiele innych. Nasza drużyna zorganizowała bitwę na śnieżki. Po pysznym obiedzie w Restauracja Oranżeria przedostaliśmy się do szybu „Campi”, gdzie zjechaliśmy 250 metrow pod ziemię. W kopalni wyruszyliśmy na wycieczkę z przewodnikiem, odbyły się andrzejki harcerskie oraz apel. Nie zabrakło przekąsek, muzyki i świetnej zabawy!

W niedzielę po nocy w Kopalnia Soli „Bochnia” wyruszyliśmy w stronę Kościoła, gdzie wzięliśmy udział w mszy świętej. Po mszy świętej udaliśmy się do zaprzyjaźnionego i dość dobrze już poznanego nam hufca w Bochni, dzień był mroźny ale to nam nie przeszkadzało by wyruszyć w teren oraz posiedzieć w hufcu i zorganizować śpiewanki, potańczyć na placu przed hufcem. Popołudniu zjedliśmy pyszny obiad. O godzinie 16:40 wyruszyliśmy w drogę powrotną do Krakowa, następnie do Zatora i Kalwarii Zebrzydowskiej. W biwaku wzięło udział 98 osób co stanowi nasz nowy rekord. Dziękujemy wszystkim którzy z nami pojechali, noc w kopalni, legendy oraz moc atrakcji na pewno pozostanie z nami bardzo długo!

- REKLAMA -

Popularne

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj